Zwroty i wymiany

WYMIANA KROK PO KROKU

 

1. Sprawdź, czy w naszej aktualnej ofercie znajduje się rozmiar lub kolor produktu, na których chcesz dokonać wymiany.

2. Następnie złóż nowe zamówienie na ten produkt/produkty. W polu „Uwagi dla osoby realizującej zamówienie” wpisz adnotację „WYMIANA DO ZAMÓWIENIA NR..……”. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”.

3. Wypełnij formularz wymiany ---> kliknij tu aby pobrać formularz, w którym zawarte będzie wskazanie produktu/produktów, na które ma nastąpić wymiana.

4. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić następujące dokumenty:

- wypełniony formularz wymiany

- dowód zakupu lub jego kopię

5. Zwracany do nas towar musi być:

- w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu,

- posiadać oryginalne metki

6. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

7. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Wynalazek 2A lok.55

02-677 Warszawa

z dopiskiem „Wymiana towaru”

 

8. Koszt wysyłki zamówienia na wymianę:

- przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe – 15 zł

- przesyłka kurierska za pobraniem – 24 zł

9. Koszty przesyłki przy zapłacie na konto bankowe lub jeśli nowo zamawiany towar jest droższy od towaru wymienianego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy w cenie. W tytule przelewu należy wpisać „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR.……”.

 

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Wynalazek 2A lok.55

02-677 Warszawa

(POLSKA)

NIP: 5272528060

Numer wpisu: 0000270729

REGON: 140799925

Numer konta do wpłat: 42114019770000302410001007

SWIFT: BREXPLPWWA2

Nasz bank: mBank SA II Oddział Korporacyjny Warszawa

Tel.: +48 22 112 0950

 

10. W przypadku, gdy w przeciągu 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia na wymianę nie wpłynie przelew pokrywający koszty wysyłki lub wynikającą różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za przysłany produkt zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta.

11. Gdy towar na wymianę jest tańszy od wymienianego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego towaru, zwrócimy różnicę. Pieniądze zostaną przelane na numer konta podany w Formularzu Wymiany

12. Jeśli na naszej stronie nie jest dostępny interesujący cię rozmiar/model, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub odstąpić od umowy.

13. Procedura wymiany towaru zgodnie z Regulaminem może trwać do 7 dni.

14. Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.

15. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy wymienić także w sklepie, w którym dokonano zakupów.

 

 

ZWROT TOWARU (Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość)

 

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie (pobierz) można złożyć wysyłając mail na adres salon@runnersclub.pl lub drogą pocztową na adres: Sport Club sp. z o.o. ul. Łukasińskiego 114, 71-215 Szczecin. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres Sport Club Sp. z o.o. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni. Dzień dostawy określany jest na podstawie listu przewozowego.

 

1. Wypełnij formularz zwrotu ---> kliknij tu aby pobrać formularz, w którym zawarte będzie wskazanie produktu/produktów, na które ma nastąpić zwrot.

2. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz zwrócić następujące dokumenty:

- wypełniony formularz zwrotu

- dowód zakupu lub jego kopię

3. Zwracany do nas towar musi być:

- w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu,

- posiadać oryginalne metki

4. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

5. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Wynalazek 2A lok.55

02-677 Warszawa

(POLSKA)

z dopiskiem „Zwrot towaru”

 

6. Retail Solutions Sp. z o.o. dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta , zwrotu zapłaty wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Koszty zwrotnego dostarczenia produktu lub produktów obciążają Klienta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta.

7. Paczka ze zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.

8. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy zwrócić także w sklepie, w którym dokonano zakupów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel