Wymiany, zwroty i reklamacje

I. WYMIANA KROK PO KROKU

1. Sprawdź, czy w naszej aktualnej ofercie znajduje się rozmiar lub kolor produktu (produktów), na który chcesz dokonać wymiany.

2. Następnie złóż nowe zamówienie na ten produkt (produkty). W polu „Uwagi dla sklepu” wpisz adnotację „WYMIANA DO ZAMÓWIENIA NR......”. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”.

3. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić dowód zakupu lub jego kopię.

4. Zwracany do nas towar musi być:

  • w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu,
  • posiadać oryginalne metki,
  • zapakowany w oryginalny karton/opakowanie producenta.

5. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Informujemy, że na produkcie oraz oryginalnym opakowaniu nie mogą być widoczne żadne ślady użytkowania. Uszkodzony, niekompletny lub zabrudzony asortyment (dotyczy również opakowania) nie podlega zwrotowi ani wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. Przy dokonywaniu zwrotu lub wymiany należy zapakować produkt z oryginalnym pudełkiem/folią w dodatkowe opakowanie, które chroni przed zniszczeniem podczas transportu. Naklejanie taśmy na oryginalne pudełko/folię jest niedopuszczalne i będzie traktowane jako uszkodzenie produktu.

6. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Cybernetyki 10

02-677 Warszawa

z dopiskiem "Wymiana towaru".

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

7. Towar na wymianę jest wysyłany z naszej strony bezpłatnie.

8. Towar wymieniany jest w ramach tego samego modelu na inny rozmiar lub kolor. W przypadku chęci dokonania wymiany na inny model, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo salon@runnersclub.pl lub telefonicznie 22 532 0888 w celu doprecyzowania szczegółów.

9. Jeśli na naszej stronie nie jest dostępny interesujący cię rozmiar/kolor, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub odstąpić od umowy.

12. Procedura wymiany towaru zgodnie z Regulaminem może trwać do 7 dni.

13. Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta. Nie odbieramy również przesyłek wysłanych do Paczkomatów. 

 

II. ZWROT TOWARU (Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość)

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami, Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie (pobierz) można złożyć wysyłając mail na adres salon@runnersclub.pl lub drogą pocztową na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Cybernetyki 10

02-677 Warszawa

z dopiskiem "Odstąpienie od umowy".

W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 30 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 30 dni. Dzień dostawy określany jest na podstawie listu przewozowego.

Przy zakupie dokonanym internetowo z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym, istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia podczas wizyty w sklepie stacjonarnym, po obejrzeniu i przymierzeniu produktu. Klient może zrezygnować z zakupu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, zwracając obsłudze sklepu zakupiony towar i wypełniając formularz zwrotu. Środki zwracamy na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych. Istnieje możliwość wymiany towaru, zgodnie z procedurą opisaną w sekcji "WYMIANA KROK PO KROKU". 

PROCEDURA DLA KLIENTÓW ZAREJESTROWANYCH:

Wygeneruj formularz zwrotu w naszym sklepie (zaloguj się i kliknij w link: wygeneruj zwrot)

1. Wybierz zamówienie, w którym znajduje się towar do zwrotu, a następnie kliknij „Dodaj zwrot”.
2. Wybierz towar, który chcesz zwrócić i przejdź dalej.
3. Wybierz sposób zwrotu towaru „Skorzystam z przesyłek sklepu” - możesz wybrać tylko, jeśli zgadzasz się na potrącenie kwoty 9,00  z VAT z przelewu zwrotnego do Ciebie i chcesz ją nadać w najbliższym Paczkomacie. Kurier nie przyjedzie po odbiór przesyłki.
4. Następnie dodaj zgłoszenie zwrotu.
5. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu.
6. Podpisz formularz zwrotu i dołącz go do paczki ze zwracanym towarem. Pamiętaj, aby także dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
7. Paczkę z wydrukowaną etykietą nadaj w najbliższym Paczkomacie.

Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg. 

PROCEDURA DLA KLIENTÓW NIEZAREJESTROWANYCH:

1. Wypełnij formularz zwrotu kliknij tu aby pobrać formularz, w którym zawarte będzie wskazanie produktu/produktów, na które ma nastąpić zwrot.

2. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz zwrócić następujące dokumenty:

  •  wypełniony formularz zwrotu
  •  dowód zakupu lub jego kopię

3. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 10
02-677 Warszawa
z dopiskiem „Zwrot towaru”

Zwracany do nas towar musi być w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu oraz posiadać oryginalne metki.

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

Informujemy, że na produkcie oraz oryginalnym opakowaniu nie mogą być widoczne żadne ślady użytkowania. Uszkodzony, niekompletny lub zabrudzony asortyment (dotyczy również opakowania) nie podlega zwrotowi, ani wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt. Przy dokonywaniu zwrotu lub wymiany, towar należy zapakować z oryginalnym pudełkiem producenta/folią w dodatkowe opakowanie, które chroni przed zniszczeniem podczas transportu. Naklejanie taśmy na oryginalne pudełko producenta/folię jest niedopuszczalne i będzie traktowane jako uszkodzenie produktu.

Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

Retail Solutions Sp. z o.o. dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta, zwrotu zapłaty wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Paczka ze zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do Paczkomatów.

 

III. WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej rękojmi:

  • naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, 
  • rękojmia obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego, 
  • rękojmi nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny: kliknij tu aby pobrać formularz

3. Dołącz do przesyłki z reklamowanym produktem (wraz z pełnym wyposażeniem) następujące dokumenty:

  • wypełniony formularz reklamacyjny ze wskazaniem przyczyny reklamacji i kompletnych danych kontaktowych,
  • dowód zakupu lub jego kopię, kartę gwarancyjną (w przypadku jej wydania).

Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia. Formularz reklamacyjny wypełniony błędnie lub nieczytelnie nie będzie rozpatrywany.

4. Przesyłkę odeślij do nas na adres:

Retail Solutions Sp. z o.o.

ul. Cybernetyki 10

02-677 Warszawa

z dopiskiem "Reklamacja".

Koszty związane z wysyłką reklamacji ponosi kupujący. W przypadku uznania zgłoszenia, są one zwracane na podstawie załączonego do przesyłki potwierdzenia wniesionej opłaty. 

5. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować także w sklepie, w którym dokonano zakupów.

6. Wszelkie informacje dotyczące złożonej reklamacji kierowane będą na podany przez Państwa w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni. Termin ten dotyczy poinformowania klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Zapytania o status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres: reklamacje@runnersclub.pl

7. Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową.

8. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel