FAQ

FAQ


1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym runnersclub.pl wynosi 1-3 dni robocze.

2. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, możesz to zrobić po zalogowaniu w Panelu Klienta. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie bez rejestracji i chcesz je anulować, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

3. Czy muszę być zarejestrowany/a, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym runnersclub.pl?

Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Wystarczy, że podasz swoje dane adresowe, adres e-mail oraz numer telefonu.

4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, wystarczy, że skontaktujesz się w tym celu z Biurem Obsługi Klienta.

5. Jaką mam pewność, że poprawnie złożyłem/am zamówienie?

Po zarejestrowaniu Twojego zamówienia w systemie, wyślemy Ci wiadomość z potwierdzeniem na podany adres e-mail.

6. W jakim czasie powinienem/am opłacić swoje zamówienie?

Na Twoją płatność czekamy do 5 dni. W przypadku braku płatności, Twoje zamówienie zostanie anulowane, o czym zostaniesz powiadomiony/a e-mailowo.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonywać w nim zmian?

Nie. Jedyną formą zmiany jest złożenie nowego zamówienia i anulowanie obecnego. Możesz to zrobić po zalogowaniu z poziomu Panelu Klienta. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie bez rejestracji i chcesz je anulować, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

8. Jak mogę śledzić status swojego zamówienia?

Taką możliwość posiadają jedynie Klienci zarejestrowani, którzy mogą weryfikować status zamówienia z poziomu Panelu Klienta. Jeśli jesteś niezarejestrowany/a i masz pytania dotyczące Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami e-mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem czatu na stronie internetowej.


9. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?


Tak, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zakupione produkty wraz z wypełnionym Formularzem ZWROTU/WYMIANY odeślij w ww. terminie na adres naszego biura: Retail Solutions Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa.

10. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za zakupiony przeze mnie towar?

Zwrotu środków na Twój rachunek bankowy dokonamy w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia przesyłki zwrotnej na adres naszego biura.

11. Czy mogę wymienić towar na inny?

Tak. W tym celu złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym wybierając produkt, na który chcesz dokonać wymiany i w polu „Uwagi dla sklepu” wpisz adnotację: „Wymiana do zamówienia nr ……”. Następnie odeślij wymieniany towar na adres podany w pkt. 6. Wymiana jest realizowana przez nas bezpłatnie.


12. Co zrobić kiedy otrzymam towar uszkodzony lub niezgodny ze złożonym przeze mnie zamówieniem?

Niezwłocznie skontaktuj się z nami e-mailowo na adres salon@runnersclub.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 112 0950. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w godzinach 09:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

13. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki zagranicę?

Obecnie oferujemy dostawę jedynie na terenie Polski.

14. Jakie są koszty dostawy?

Jeśli złożysz zamówienie na kwotę powyżej 200 zł brutto, nie ponosisz kosztów dostawy. Dla pozostałych zamówień:

a. Płatność przed wysyłką:
Paczkomaty InPost – 10,50 zł (transport w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 17:00) – 13,50 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 12:00) – 18,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost standard – 11,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych), Kurier UPS – 14,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych).

b. Płatność przy odbiorze:
Paczkomaty InPost – 11,79 zł (transport w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 17:00) – 15,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 12:00) – 20,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost standard – 12,50 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych), Kurier UPS – 14,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych).

15. Jak mogę zareklamować zakupiony przeze mnie produkt?

Wypełnij Formularz REKLAMACJI, który otrzymałeś/aś razem z przesyłką lub pobierz go z naszej strony: https://www.runnersclub.pl/data/include/cms/Formularze/Formularz_reklamacji_RC.pdf Reklamowany produkt razem z ww. Formularzem odeślij na adres wskazany w pkt. 6. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej wpłynięcia do naszej siedziby. Pamiętaj, aby reklamowany produkt spełniał podstawowe wymogi higieniczne.




Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep (znajdujący się pod adresem www.runnersclub.pl) przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, np. adres IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań.

Wyrażam zgodę na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, w tym z plików cookies, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę Retail Solutions Sp. z o.o. oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności).

Niezależnie od tego, masz również prawo odmówić wyrażenia zgody na korzystanie w Internecie ze wspomnianych wyżej technologii, dostępu do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywania oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę Retail Solutions Sp. z o.o. oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). W tym celu kliknij: „NIE WYRAŻAM ZGODY” bądź dokonaj zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzystasz (w zakresie plików cookies). Więcej informacji dowiesz się ze strony Polityka dotycząca cookies.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel