FAQ

FAQ


1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym runnersclub.pl wynosi 1-3 dni robocze.

2. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, możesz to zrobić po zalogowaniu w Panelu Klienta. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie bez rejestracji i chcesz je anulować, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

3. Czy muszę być zarejestrowany/a, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym runnersclub.pl?

Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Wystarczy, że podasz swoje dane adresowe, adres e-mail oraz numer telefonu.

4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, wystarczy, że skontaktujesz się w tym celu z Biurem Obsługi Klienta.

5. Jaką mam pewność, że poprawnie złożyłem/am zamówienie?

Po zarejestrowaniu Twojego zamówienia w systemie, wyślemy Ci wiadomość z potwierdzeniem na podany adres e-mail.

6. W jakim czasie powinienem/am opłacić swoje zamówienie?

Na Twoją płatność czekamy do 5 dni. W przypadku braku płatności, Twoje zamówienie zostanie anulowane, o czym zostaniesz powiadomiony/a e-mailowo.

7. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonywać w nim zmian?

Nie. Jedyną formą zmiany jest złożenie nowego zamówienia i anulowanie obecnego. Możesz to zrobić po zalogowaniu z poziomu Panelu Klienta. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie bez rejestracji i chcesz je anulować, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

8. Jak mogę śledzić status swojego zamówienia?

Taką możliwość posiadają jedynie Klienci zarejestrowani, którzy mogą weryfikować status zamówienia z poziomu Panelu Klienta. Jeśli jesteś niezarejestrowany/a i masz pytania dotyczące Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami e-mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem czatu na stronie internetowej.

9. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Tak. Przy składaniu zamówienia możesz wybrać formę odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów stacjonarnych: w Poznaniu (przy ul. Piątkowskiej 163), w Warszawie (przy ul. Wołoskiej 22A) lub we Wrocławiu (przy ul. Czystej 2-4).

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?


Tak, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zakupione produkty wraz z wypełnionym Formularzem ZWROTU/WYMIANY odeślij w ww. terminie na adres naszego biura: Retail Solutions Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa.

11. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za zakupiony przeze mnie towar?

Zwrotu środków na Twój rachunek bankowy dokonamy w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia przesyłki zwrotnej na adres naszego biura.

12. Czy mogę wymienić towar na inny?

Tak. W tym celu złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym wybierając produkt, na który chcesz dokonać wymiany i w polu „Uwagi dla sklepu” wpisz adnotację: „Wymiana do zamówienia nr ……”. Następnie odeślij wymieniany towar na adres podany w pkt. 6. Wymiana jest realizowana przez nas bezpłatnie.


13. Co zrobić kiedy otrzymam towar uszkodzony lub niezgodny ze złożonym przeze mnie zamówieniem?

Niezwłocznie skontaktuj się z nami e-mailowo na adres salon@runnersclub.pl lub telefonicznie pod numerem +48 22 112 0950. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w godzinach 09:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

14. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki zagranicę?

Obecnie oferujemy dostawę jedynie na terenie Polski.

15. Jakie są koszty dostawy?

Jeśli złożysz zamówienie na kwotę powyżej 200 zł brutto, nie ponosisz kosztów dostawy. Dla pozostałych zamówień:

a. Płatność przed wysyłką:
Paczkomaty InPost – 10,50 zł (transport w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 17:00) – 13,50 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 12:00) – 18,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost standard – 11,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych), Kurier UPS – 14,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych).

b. Płatność przy odbiorze:
Paczkomaty InPost – 11,79 zł (transport w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 17:00) – 15,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost (doręczenie do godziny 12:00) – 20,00 zł (doręczenie w ciągu 1 dnia roboczego),
Kurier InPost standard – 12,50 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych), Kurier UPS – 14,00 zł (doręczenie w ciągu 1-2 dni roboczych).

16. Jak mogę zareklamować zakupiony przeze mnie produkt?

Wypełnij Formularz REKLAMACJI, który otrzymałeś/aś razem z przesyłką lub pobierz go z naszej strony: https://www.runnersclub.pl/data/include/cms/Formularze/Formularz_reklamacji_RC.pdf Reklamowany produkt razem z ww. Formularzem odeślij na adres wskazany w pkt. 6. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej wpłynięcia do naszej siedziby. Pamiętaj, aby reklamowany produkt spełniał podstawowe wymogi higieniczne.





Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel