Warto robić u nas zakupy

Dostawa i koszty przesyłki

1. Koszty przesyłki


darmowa dostawa dla zamówień powyżej 150zł, dotyczy wszystkich zamówień bez względu na metodę płatności oraz sposób wysyłki, wyłącznie na terenie Polski.

- przesyłka poprzez Paczkomaty InPost przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-2 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto. Przesyłka Paczkomaty InPost nie obsługuje zamówień złożonych z wysyłką za pobraniem.
Koszt przesyłki - 10zł.

- przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-3 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Koszt przesyłki – 14zł.


- przesyłka kurierska za pobraniem (czas dostawy 1-3 dni roboczych), płatność regulowana u kuriera.
Koszt przesyłki - 14 zł.


- przesyłka kurierska międzynarodowa za przedpłatą (czas dostawy 2-5 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Koszt przesyłki - 32 zł.


Przesyłki krajowe dostarczamy za pośrednictwem
firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomatów InPost.
Przesyłki międzynarodowe wysyłane są wyłacznie
poprzez firmę kurierskią DPD.

  dpd Paczkomaty InPost

 

Wysyłka poprzez Paczkomaty InPost:
Wybór opcji wysyłki poprzez Paczkomaty InPost możliwy jest jedynie do łącznej wagi przesyłki 25kg i wymiarów 41 x 38 x 64 cm. Do paczkomatów nie wysyłamy następujących produktów:

- torby sportowe
- obuwie sportowe -więcej niż 4 pary
- akcesoria sportowe

W przypadku przekroczenia maksymalnego wymiaru paczki nadawanego do Paczkomatów InPost, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu wybrania innego sposobu dostawy.


Przesyłki międzynarodowe dostarczamy do następujących krajów:

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Nie realizujemy zamówień z adresem do wysyłki do skrytek itp.


2. Czas realizacji zamówienia

a) Zamówienia w salonie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

b) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.

W jakich godzinach zostanie dostarczona moja przesyłka?
Kurierzy DPD dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Czy mogę monitorować moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD (zlokalizuj przesyłkę DPD) lub Paczkomatów InPost (zlokalizuj przesyłkę Paczkomaty InPost). W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierska DPD (kontakt DPD) lub Paczkomaty InPost (kontakt Paczkomaty InPost). Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij